3 modalitati de slabire in 2019

Noul an vine cu rezolutii noi pe care dorim sa le atingem sau vine cu dorinte pe care le-am avut si in anul precedent…insa  nu le-am acordat destul timp si importanta. Una dintre rezolutiile cele mai populare pe oare oamenii si le seteaza este alocarea de mai mult timp pentru sport. Iata cateva modalitati care te-ar putea motiva pe tot parcursul anului:

  1. Fa-ti un abonament sa sala pe minim 3 luni

Salile de fitness sunt mereu pline la inceputul anului, in luna ianuarie si februarie, iar apoi numarul de abonati scade considerabil. De aceea o modalitate buna este sa iti faci abonamentul pe 3, 6 sau 12 luni!

  1. Mananca mai mult si mai sanatos

Asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la pizza, burgeri si cartofi prajiti, insa asigura-te ca nu faci exces. Atunci cand mergi la cumparaturi, nu uita de fructi si legume proaspete, daca le ai acasa vei fi mai motivat sa le mananci. Totodata, nu cumpara dulciuri si alte snacksuri doar atunci mergi la un film sau simti nevoia. Fructele si legumele le poti consuma sub diferite forme: crude, super creme, salate, smoothieuri.

  1. Noteaza undeva rezultatele de doua ori pe luna

Incepe cu notarea datelor tale de referinta: kilograme si masuratori. O data la doua saptamani, cantareste-te si masoara-te din nou ca sa vezi rezultatele. Uneori o sa vezi rezultate, alteori nu, insa acest lucru te va motiva sa mananci sanatos si sa faci mai mult sport mai mult decat crezi.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.