Obiceiuri simple care iti sustine si intareste sistemul imunitar .

In perioada rece ,multi dintre noi, ne gandim a apelam la suplimente care sa ne separe sau sa ne intareasca sistemul imunitar .

Pana la suplimentare cu pilule naturale sau de sinteza medicina alternativa iti dezvaluie ce obiceiuri si ce alimente naturale te pot ajuta sa fii in forma in iarna aceasta si in iernile ce vor veni .

Alimente integrale

Elimina cat mai multe alimente procesate din dieta si le inlocuieste cu alimente integrale .

Alimentele procesate sunt facute in laboratoare si fabrici iar cele din urma vin din natura

Intregal inseamna sa recunosti cu usurinta ingredientele iarprocesat inseamna o insiruire de ingrediente pe care nu le poti recunoaste cu usurinta .

Fructe si Legume

Elimina zaharul din alimentatie si inlocuieste-l cu fructe si legume pentru a-ti satisface nevoia de dulce .

Polenul Crud

Polenul crud este un supliment care contin lactofermenti care-ti echilibreaza flora intestinala .Enzime care inbunatatesc absorbtia din vitamine si minerale din mancare ,antioxidanti care actioneaza impotriva radicalilor liberi prezenti in corp

Ulei presat la rece

Inlocuieste uleiurile vegetale cu uleiuri presate la rece .

Probiotice naturale – Muraturi, Kefir

Hraneste-ti flora intestinala cu probiotice naturale – introdu in dieta muraturi , kefir de apa sau de lapte , iaurt .Toate acestea sunt hrana de calitate pentru microbii buni din intestin .

Mai poti folosi,de asemenea, pentru intarirea sistemului imunitar; salate verzi, carne de vita, nuci, usturoi si cili

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.